Bebeğim 6 aylık gelişimi normal yavaş yavaş odasını ayırmayı deniyoruz.Gerektikçe ben odasındaki kanepede yatıyorum.Geceleri 4-5 kez emmek için uyanıyor.Bildiğim kadarıyla 6 aydan sonra buna gerek olmuyor yavaş yavaş kesmeli miyiz gece emmelerini ? Nasıl bir yol izlemeliyiz ? 🌻