Hazalperi Kızlar bebeğim 40 günlük bebeğinizin gün içinde yüzünü ne ile siliyorsunuz yüzüne bebe yağı sürüyor musunuz çok süt oluyor ağzı burnu kokuyor duru sulu Pamuk’la siliyorum ama güzel koksun istiyorum var mı öneriniz
Kalimbanne Hazalperi süt koksa daha güzel değil mi 🥰 bebe yağı yüze sürülmez diye biliyorum yine de çok bir fikrim yok açıkçası
Mervegem Hazalperi bebek yüz vücut losyonu kullanabilirsiniz ama cildi hassas mı bazı bebeklerde alerji yapabiliyor.
asyasare Hazalperi canim islak pamukla silip , mustela stetopia yuz kremi surebilirsin. kizimin yenidogan sivilceleri icin doktor onermisti cok memnun kalmistim hem guzel kokuyor hem nemlendiriyor. yenidogandan itibaren kullanilabiliyor icerigi de temiz
Hazalperi asyasare benim kızımdada sivilceler var bazen sönüyor bazen çıkıyor genelde sıcakladığında artıyor sizdede mi öyle
asyasare Hazalperi yenidoganken oyleydi canim hatta nerdesye 3. ayin bitimine kadar. o krem iyi gelmisti bize . kizim simdi 10.5 aylik kalmadi sivilce falan ama evimde hala vardir o krem dis donemi vs salyadan sivilce oldugundan hemen suruyorum. ya da yzuu cok kurudugunda vs
Bibiveannesi Bebe yağını küçük bebeklere sürmemek lazımmış mustela nemlendirici kremleri var ben memnunum