[silindi] 2 yaşında kızım var düzenli olarak gittiğimiz bi dr yok hiçte gitmedik sağlık ocağı dışında tabi. Gitmek gerek mi ? Mesela hiç Demir vitamin vs vs bakılmadı ya da sizler kullanıyomusunuz 2 yaş içim takviye vitamin falan 😇
idillinamom [silindi] Sağlık ocağı dışında doğduğundan beri doktorumuz var. Doktorumuz 8.ayda birde 18.ayda kan tahliline baktı. Şuan kış olduğu için sadece d vit kullanıyoruz
prensannesi5 [silindi] havalar soğudu kış geldi bizde propolisli c vitaminli arı sütü aldık onu veriyorum oğluma