Mom9 Yelizz35 bence kullanımda bir sıkıntı olabilir beden, bağlama şekli vs çünkü primanın emiciliği çok yüksek
Sret Merve-miray molfix kullandım artık bebeğimi değiştirmekten bıktım yani her kaka yaptığında komple değişiyoruz molfix çok bozulmuş rezillik resmen bende bez arayışındayim
Defneninannesie Yelizz35 7 aylık bebeğim 9.600 ama ustunkilere göre bir beden büyük aldım anca sarıyor kaka çiş taşmiyor ve lastik izi yapmıyor Prima ve sleepy dönüşümlu kullaniyirum.
Polttuba Yelizz35 ben molfix pure soft kullanıyorum ve çok memnunum. Yatmadan önce değişiyorum bezini sabaha kadar kalıyor hiç sızdırma da yapmıyor. Prima denedim ama kızımı pişik yaptı. Molfix pure soft deneyebilirsin canım.
Nuray1 Yelizz35 ben doğduğundan beri prima kullaniyorum hiçte sızdırmadı bu hafta deneyelim dıyr sleep aldık çok pısman oldum sürekli sızdırdı
VSBK_9919 Yelizz35 kızım 15 aylik olucak ilk zamandan beri molfix kullaniyoruz çok memnunum hic sizdirma yapmadi gece hic degistrmiyorum en son yatarken degistriyorum bezini sabah uyanana kdr 12 saat kaliyor bir sikinti yasamadik biz canim
Funda88 Yelizz35 bende ayni sorunu yasadim suan 18 aylik ara ara oluyor ama genel itibariyle kurtardim. Denemedigim bez kalmamisti artik geceleri zibinin citcit kismini kapatmiyorum sizma olmuyor. Ama ne zaman kapatsam bez cok sisiyor ve sizdiriyor