AhhsseeN ben buyuk aliyirum cnm zaten cok cabuk buyuyolar mesela benim.oglum.14 aylik bazi kiyafetleri 18 24 bazi kiyafetleri 24 36 cunku hemn huyuyolar giydremeden daha kaldiriyorum kiyafeti ondada hediye gelenleri giydiriyorum hala ben kiyafet almadim zibin disinda. Alanlarda hep buyuk almisti kizmistim hepsi buyuk diye iyiki buyuk almislar 😂