Hasretbenekk dogum kilosu onemlidir. bebek 6 aylik oldugunda dogdugu kiloyu 2 ye katlamasi beklenir. benim kizim 7 aylikken 7.200 gramdi. doktoru hic de zayif vs demedi aksine gayet iyi dedi. bence biraz evham yapmissiniz. 5 aylik bebeginizin 1 ay daha anne sutu ya da yoksa mamaya ihtiyaci var. omur boyu ek gida yiyecek zaten. birakin bol bol emsin mamasini yesin.6. ayla birlikte yogurt sebze meyve tadimlarina baslarsiniz. cocugunuzun dogum kilosunu bilmiyorum ama yine de 5 aylik bebek icin gayet iyi bir kilosu var. bosuna pirinc unu bebe biskuvisi gibi zararli bos kilo yapacak seyler yedirmeyin.