Anneoldum_ Kızlar bebeğim 6 günlük ve 2 gündür 5 6 kere neredeyse kaka yapıyor ne yapmam lazım neden olur acaba ?
Adeviyee Anneoldum_ karnı doyuyor demek ki on sefer de yapar merak etme her bezini kakalı alabilirsin zaten doktorlar en az beş yapmalı diyor
Anneoldum_ Burcuusonmez Naimeulger Adeviyee Peki hani ishal gibi afedersiniz cıvık olması normal mi ? bu arada teşekkür ederim cevaplarınız için valla içim rahatladı 🌸🌸🌸
Minnakimmmm Adeviyee en az beş kez çiş yapmalı değil mi . Çünkü kaka on güne kadar yapmayabilirlermis
Adeviyee Anneoldum_ su gibi yapıyor hatta yapar yapmaz bez çekmeden açıp baktığında sulu oluyor kakası
Hasderluna Anneoldum_ o da normal sadece anne sütü alan bebeklerin kakası sulu olur, internette kaka görselleri var bakabilirsin Allah bağışlasın 💐
Naimeulger Anneoldum_ anne sütü alan bebeklerinki cıvık olur canım katı gıdaya geçince yavaş yavaş koyulaşır☺️
Adeviyee Minnakimmmm benim bebeğim 50 günlük oldu hala yapıyor 5 6 kere daha fazla bile yapıyor bu aylarda normal