Merhaba kızlar 40ım çıktıktan sonra doktorum cerazette doğum kontrol hapını önerdi kullandım ve 10 12 gün sonra regl oldum ve 7 gün sordu doktorumda normal olduğunu söyledi.. ama bugün happy kids uygulamasındaki bilgilendirmede reglinin gelmesinin emziren anne için pek mümkün olmadığı hormonların etkilediği yazmış.. bnm gbi erken regl olupta uzun süre emziren var mı? Sütümle ilgili bir skıntı olur mu diye endişelendim