sevimlienerji Zynpsare geçmiş olsun canım benim oğlum da covid oldu dun bitti karantinamiz eşimden geçti 4 aylık oğlum isal kusma ateş huysuzluk oldu
Zynpsare sevimlienerji sağolun size de çok geçmiş olsun bizde huzursuzluk var karnı ağrıyor galiba anlayamadık kakasını yapmada zorlanıyor
Mhrfts2019 Ateş oldu bizde iki gün . Burnu ve gözleri grip gibi aktı sonda geçti çok şükür . Geçmiş olsun sadece carpol verin ateşi olunca . Bol sıvı alsın