Betim Buzluğa süt atmıştım onları ısıtayım bi bakayım dedim ama tadı çok tuhaf normalde hoşuma giderdi tadı sütün şimdi midem bulandı bi garip tadı var normal mi bu yoksa bozulmuş mu ?
Srhnzlcn Betim bunu bende merak ediyorum bende tadına bakmadımda metalik koku vardı ama bunun normal olabilceğini okumuştum oğlumda içti sütü
Srhnzlcn Betim valla bnde anlamadım youtubeden izledm hep sagıp sağmaz koyun diyor ki halamda o şekilde yaptı bnde mecburum işe başlayacağım depolamam lazım şaştım kaldım.. ama bi önceki sütümde koku yoktu mesela hepsinde olmuyo
Srhnzlcn Betim bilemedim ki instagramda bi emzirme danışmanı var ona sorayım cevaplarsa yazarım burayada
Emirmomss Sagılan süt agzı açık şekilde 15-20 dk beklesin sonra dolaba koyun Sıcak koyunca demirimsi tat oluşur bebekler bu kokuyu sevmez sütü reddeder
Betim Emirmomss hım tamam bundan sonrakiler de öyle yapayım bozulma yok ama değil mi içiyor sütü sıkıntı ol adı ama ben korktum
Srhnzlcn Betim az miktar cezvede ısıtın süt kesilmiyorsa bozulmamış demektir Bekleme süresi 3 ayı geçmemeli demir kokusu gbi tat koku normal demiş
Sznsyln Buzlu halde çıkardığınız sütü direk ısıtmaya kalkmayın önce dolabın alt tarafında kendiliğinden çözülmesini bekleyin çözüldüğünde sıcak su dolu bir kaba oturtup ılıtacak daha sonra bebeğinize verebilirsiniz
Esare20 Seher312 buzluktan çıkarınca hemen eritmeyin buzdolabının kapağına koyun kendi kendine erisin bir de öyle deneyin. Ben daha hiç buzluktan süt denemedim ama bir sürü sütüm var hemen hemen 20-30 poşet 😅 inşallah bozuk değildir