Boncugunmelegi Prima pişik yaptı BİM’in bezide çiş sızdırdı Molfix kullanıyorum bununda içindeki kenarları kagit gibi olduğu için bebeğimin bacaklarında iz yapıyor ne önerirsiniz bez değişimi yapacağım
Dilekmh Boncugunmelegi ben molfix kullandım sorun yaşamadım ama evy baby daha uygun olduğu için ona geçtim ondan da memnunum sıkıntı yaşamadım. Tabi bez konusu bebekten bebeğe değişir ama deneyebilirisn cnm
Gamzeli03 Boncugunmelegi ben oraları esnetiyorum bağlarken iç deki lastiği bazen kopuyor hatta valllla öyle yapınca daha rahat yoksa iz yapıyor
Deletedmom5 Boncugunmelegi prima care den memnundum ama içeriğini değiştirmişler minies de çok sızdırdı can babe deli gibi lastik izi yaptı bide içinde ki boncuklar ele çok geliyor slepy şuan ideal onu kullanıyorum
AybarsMoms Boncugunmelegi bebeland kullanıyorum 2aydır memnunum sızdırma sorunu yok iz bırakmaması için elinle esnetip öyle bağla bezi ya da bir numara büyük al
Ebrutoprk Boncugunmelegi molfix kullanıyorum evet o lastiklerinden başka sıkıntısı yok ama kullanıyorum diğer bezlerden memnun kalmadım turbo baby de öneriyorlar ama denemedim onu da
prensannesi5 Boncugunmelegi şokun bezi ve Migros’un bezi hangisi denk gelirse alıyorum ikisindende memnunum