Şu virüs bitsin bitsin diye diye geldik senenin sonuna. Allahın çinlisi yüzünden eşimle evlilik yıldönümümüzü bile yapamıyoruz. Evet hanımlar bugün yıldönümümüz ve çocuğuda babannesine bırakcaz ama bilin bakalım ne eksik? Mekan? Mekanlar yok? Ne yapcaz bilmiyoruz aklınızda güzel romantik bi yıldönümü var mı? Eşim illaki düşünmüştür diyorum ama bilemiyorum sabah anneme bırakalım çocuğu dedi sornasını bi şey demedi. Ama ne yapcaz ki? Fikir verebilecek olan var mı? Evden çok sıkıldım artık, zaten 9da yasak başlıyor. Aklınıza bi şey geliyor mu hanımlar nolur fikir verin çok hevesliyim baya uzuuun zaman sonra saçımı makyajımı yapıyım diyorum🙄