Merhaba sanirim haftaya ameliyat olacagim daha muayene olmadim ama oğlumu emziremeyecegim sutumu simdiden sağıp dolaba atmak ıstiyorum biberonla mı beslemeliyim şırınga falan icin buyuk mu . Bu konularla ilgili bilgim yok meme reddi yaşarım diye korkuyorum simdiden stresi bastı. Heralde 1 gun falan emzirmem tahminimce bana tavsiyeleriniz var mı