tosbikannesiii canım benim oğlum da 4 ay 8 günlük, gündüzleri bende çok zor uyutuyom, memede uyuyup kalıyo yerine yatırırken uyanıyo, bende ayağımda sallıyom artık bırakınca uyanıyo çünkü, em azından uyusunda huysuz olmasın diyom, 1,5 saat sallıyom nerdeyse, sonra uyanıyo biraz oynuyoz 2 saat kadar, sonra bida uyutuyom , bu şekilde gündüz 3 defa oluyo, akşamda 8,5 veya 9 gibi gece uykusuna geçmek istiyo, hoş dün akşam 10 da uyudu ama olsun istisnalar kaideyi bozmaz 😊 yani uyku düzenini katanlara helal olsun, çünkü hergün düzenli olmuyo, gazı oluyo kuscağı oluyo, uyku saatleri kaçıyo, pek mümkün olmuyo yani düzenli uyku maalesef 🤦♀️