Gr2727 öncelikle hayırlı olsun🌸 sakın müdahale etmeyin zaten düşecek oğlumun 12.günde düşmüştü, duş ve göbek bakımı konusunu ise imkanınız varsa doktorunuza sorun çünkü her doktor farklı bir yöntem uyguluyor kimi sargı beziyle kapatıp dokunmayın diyor, kimi açık bırakıyor, kimi her gün bir şey sürüp bandajı yenileyin diyor, bazısı duş aldırın diyor, bazısı düşmesini bekleyin diyor, sizin bebeğinizde hangisinin daha iyi olacağını da anca doktorunuz bilir