fatmakuzu merhaba ben 43 gün önce doğum yaptım hala kanamam var 40 ımızda cıktı ne zmn biter emzirdiğim için olabilirmi doktora gitmelimiyim
Kirpapatyasi1 fatmakuzu benim 2 ay devam etti kanamam sonra kahverengi ve sarı leke şeklinde oldu sonra yine kanama oldu. Olabiliyor