Mom0971 Hanimlar bi sorum olucak bebegimin alninda tuyler var dogudundan beri onlar zamanla dokuluyor mu acaba
Deletedmom63 Mom0971 Ben süedüm işe yaradı canım sür bi kaç kere zaten zamanla dökülüyor şu an 7 buçuk aylık ilk doğduğu halinden eser yok
Neib Mom0971 bende sütümü sürmüştüm ama alın bölgesinde hala biraz var ve koyu renkli 14. Ayında bakalım bi Ümit bekliyorum😅
Mom0971 Rubab_Mommy ayni bizde ya😅zaten benim tuy kil sorunum vardi cok dua ettim kizim kil konusunda bana cekmesin diye😂
Serifeelifasel Neib Allah tan ümit kesilmez bacım 🤣🤣benimkide aynı olmadı büyüyünce lazere gider 😅😅 ayvayı çok mu yedim acep hamileyken😬
Mom0971 Neib ayni bizimde siyah resmen killar 😅14. Ayda hala varsa bizimde daha yolumuz var demek ki😂
Neib Serifeelifasel ahaha bende öyle diyorum napayım artık bi güzellik merkezi yolu şart🤣ben hiç ayvada yememiştim halbuki
Mom0971 Minikimmm biz ayni bizdeee 😅hatta densizin biri bebek gormeye gelmisti oda hamileydi aa bak yeni dogan bebekler boyle cirkin oluyor demisti birde dedi ki bu sizin tarafa mi cekti killi sanki demisti ay hatirladikca o kizdan nefret ediyorum
kar_kristali Mom0971 sütünüz varsa kendi sütünüzle silin.. Bebeğimin kulağında omuzlarında sırtında vardı gün geçtikçe azaldı bitti.. Geçiyor yani merak etmeyin
Zeynaa1 Mom0971 benim kızımın da alnında omuzlarinda var tüyler biyigida var biraz döküldü ama hala var 😂 1 yaşında bu arada 😊 doğduğunda kaynanam aaa senin gibi killiymis demişti 😂😂😂
Mabelle Mom0971 dökülüyor canım benımkının beyaz bebek olmasına rağmen kulaklarında bile vardı alnındada öyle hepsi döküldü