Arkadaşlar kizim 9. Ayinda kendi kendine uyumayi öğrendi şükürler olsun Rabbime. Kizim neredeyse 5. Ayina kadar hep kolumda yuruyerek onuda gezdirerek uyurdu sonra bi anda beni itmeye aglamaya uyumamaya basladi ve cok zorlanmaya basladim ayagimda sallanmayi bilmiyordu o yuzdrn hic istemedi agladi artik uyutmak icin yapmadigim sey kalmiyordu. Ne emzirme saatlerimiz duzenliydi nede uyku. Sonra 7. Ayda uyku araliklarini duzenledim 2.30 saat arayla 3 uyku yapiyordu ama emerek uyuyordu arkasini donuyordu pispisliyordum cok yorucu degoldi 1 ay böyle gitti ve mesela aksam 8demi uyudu neredeyse saat 1e kadar felan 30 dakika araliklarla onu pispislamaya gdiiyordum sonrada zaten yine kesintisiz yku degildi ama 2 saat araliklarla felan uyanip emiyordu uyuyordu. 8. Ayda yine bozuldu kucakta gezdiriyorum ayagimda salliyorum uyutmak icin bi amuda kalkmadigim kaliyordu cidden. Gecede yine sürekli uyaniyordu. 9ayda sakinleşmeye başladı kizim bende bunu firsat bildim önce emzirdim emzigini verdim sacini oksadim poposuna vurdum felan derken uyuttum boyle birkac gun gecti. Daha sonra emzirmeyi biraktim uyumadan önce uykusunu gelince yataga koydum muzik pispis sac oksama popoya vurma. Bunada alışınca tek tek tüm destekleri kestim. Şimdi yaninda oturuyorum onu yatagima koyuyorum ve agzina bi emzik eline bi emzik veriyorum bi birini takiyot bi birini takiyor yaklasik 10 dk icinde aglamadan uyuyor. Aslında biraz kendi istegiyle oldu bu . Ben birsey yaptigimi dusunmuyorum sadece onu izledim.
Şimdi onemli noktalardan biri kesinlikle emzirme 4 saat araliklarla yapilmali ben surkeli emziriyordum uyandi emzir uyuturken emzir buda gece surekli emmeyw uyanmasina sebep oluyormus onu anladım. Uyanınca emziriyorum sonra ek gida sonra uyku .
Suan geceleri 2 veya 3 kez uyaniyor ben gece için cok ugrasmadim cunlu bunada razıyım aglamasini istemiyorum belki birgun onuda kendi kendone başarır. Gece uyanmalarinin azalmasinin sebebi hem kendi kendine uyumayi bilmesi hemde emzirme araliklarini açmam 4 saat ideal.
Besiginde kendi kendine uyuyamıyor dar geluyor sanirim benim yatagimda uyuyor sonra ben besigine geçiriyorum olsun sorun değil
Tavsiyelerim uyku araliklarina ve gunde kac kez uyumasi gerwktigine dikkat edin yavas yavas desteklerinizi azaltın. Asla aglatmayin aglatmak hic bi ise yaramiyor severek uyutmayi deneyin ve sakin oldugu bir ayı seçin. Her uyku araliginda bir kere emzirin ama ek gidasina özen gösterin.
Dedigim gibi bu aksam yatirio geceye kadar sürekli yanina gidip pispisleme olayi bitti şükür kendi ogrendiginde bunun sebbebide tamamen desteklermiş
Umarim sizde başarırsınız detayli anlattim cunku bende 10 gun oncesine kadar buna com ihtiyac duyuyordum biraz zaman gecsin geceyide duzenleriz umarım. Sorulariniz olursa cevaplarim