Ebru38 2 yaşına kadar formül mamaya devam. Bebek doymak için değil, tadım için beslenecek. 6-7. aylar tadım ayıdır. Bebeğin herhangi birşeye alerjisi var mı yok mu o denenir. 3 gün boyunca aynı ürünü tattırmalısın, ilk gün bir çay kaşığı, ikinci gün aynı ürün bir tatlı kaşığı, üçüncü gün bir çorba kaşığı. Asıl beslenmesi yine mama ile olacak. Alerji yapmayan sebzeleri, meyveleri arttırarak bekleyebilirsin. Çorbalarda aynı şekilde. Bu arada 6 aylık bebeğin mide kapasitesi 180 ml-200 ml aralığında.