Kızlar benim kızım 14 aylık. Ve abartısız söylüyorum tam bir emzik delisi. Özellikle geceleri nerdeyse hiç agzından çıkarmadan uyuyor. Emzik düşünce aglıyor o gecenin karanlıgında nasıl buluyorsa besikten bulup agzına sokuyo tekrar. Simdi sorum şu. Artık bıraktırmak istiyorum. 18. Aydan sonra damak yapıları bozuluyormuş sürekli eme eme. Nasıl bıraktıracagım ben bunu🤔 emzik olmadan da uykuya gecemiyor bir türlü