Pandicornlar Seray123 evet faydası oluyor elhamdulillah bizim çok yüksek ateşlerimiz olmadı illaki diş dönemi ağrı sızı oluyor ama bence kesinlikle almalısınız. E bebekten ziyade güvenilir bir tesbihçi ya da kuyumcudan gümüşçüden alabilirsiniz. Sertifikası var diye kanmayın bazıları sahte oluyor. Ha birde salyayı kesmede de büyük işe yaradı bizde. 2 aylıkken taktım yaşına girecek hala çıkartmam
Happydef Seray123 kimisine yarayıp kimisine yaramiyormus. Kehribar vucudda agri kesici bir hormon salgiliyormus o yüzden huzursuzlugu aliyormus arastirdigim kadariyla. Tabi şöylede bisey var cocuga devamli agri kesici veriyor gibi bir durum ortaya çıkıyor buda bana pek saglikli gelmedi sonucta normalde olmayan bir hormon salgilamasina sebep veriyor. Bu yuzden almaktan vazgectim ben sizde iyi arastirin derim ileride aci/ agri esigini etkileyebileceğini düşündüm
Ata0905 Seray123 salya akımını kesiyor. Ağrısı için bişey diyemiyorum ama e bebekten değil daha bu işi yapan sertifikalı bir yerden almanızı tavsiye ederim. Ben totsandmore dan aldım. İnternet sayfaları mevcut. Daha sonra koparttı kolyeyi oğlum çok ilgilendiler sagolsunlar
Unknown Ata0905 Merhaba, kullanan birini görmüşken hemen soru sorayım dedim🤭 bende aldım da kehribar kolye oğlum için. Gıdısının altında kalıyor bişey olur mu acaba , pişik falan yapar mı ki ?
Ata0905 Unknown pişik değil bazı çocuklarda alerji yapabiliyormus kızarıklık vs olursa hemen çıkarın. Doktorumuz öyle söylemişti. Bir de gece bogulmalara karşı çıkarın yazıyor kılavuzda. Boynunun altında sıkıştığı için iz yapıyordu uyurken çıkarıp sabah uyanır uyanmaz takıyorum.
Unknown Ata0905 Bende eşime diyordum alalım diye oda denk gelince almış. Doktora da sormamıştım. Bir iki kez taktım ama endişelendim çıkardım. Teşekkür ederim cevabın için birde doktorumuza danışalım. ☺️
Ata0905 Unknown doktorlar inanmıyorlar genelde alernatif şeylere yine kendi kararınız olacaktır kullanıp kullanmamak. 🌸