Merhaba güzel anneler prima kullanıyorum pişik yapmıyor ama hergün kakasını yaptığında belinden sızma yapıyor bez numarasını büyüttüğüm halde oluyor sizde aynı sorunu yaşıyor musunuz acaba kakası sıvı olduğu için mi böyle oluyor çünkü bakıyorum çok fazla yaptığı için değil arkaya doğru gidiyor ne yapmalıyım