Yine bir sorunla daha karşınızdayım. (Gün geçmiyor ki bir sorum olmasın)
Hayatım boyunca sürekli kansız,saçı kaşı dökülen bi insandım. Kan ilaçları,şampuanlar ,kremler hep denedim hiçbiri işe yaramadı. Sonunda saldım bende. Ama kel değilim ya da kaşlarım yok değil gayet de var . Ama çok dökülür. Hamilelikte bu dökülmeler azalmıştı şaşırtıcı bi şekilde 🥳
3,5 ay oldu doğum yapalı doğumdan sonra dizime kadar olan saçımı çok dökülüyo uğraşamıyorum diye omuzuma kadar kestim(hamilelikte kesilmez diye kesememiştim)
ama hala çok aşırı dökülüyo abartısız elimi saçıma hafif dokundursam yarısı avucuma geliyo🥺 Napsam ne etsem bu duruma? Taramaya korkuyorum artık.. alınlarım iyice açıldı
tesettürlüyüm ama dışarı çıkmıyorum evde de saçım hep açık gayet hava alıyo saçlarım. 🤷🏼♀️ Var mı önerileriniz? 🌸