Bagdat ben kullandım iki koli ama su tüketmek çok önemli su tüketince zaten sütün oluyor ben 1,5 luk pet su şişesine bir kutu Maltı boşaltıp gidip gelip içtim çok tatlı pekmez gibi böylelikle hem içimi kolay bende su tüketmiş oldum. Maltananın original olanını tavsiye ederim makro carrefour ve Migros’ta var o daha iyi geldi bana e bebekte zaten 6 tl 12 al 12 bedava olunca birim fiyatı 3 tl oluyor Maltanada 3 tl ama sütün yeteri kadar doyurmadğını düşünüyorsan mama takviyesi yap doktora danış ben hep sütümü arttırıcam diye uğraştım aynıgün içinde humana stelltea, promalt ve galactago damla kullandım evet fayda gördüm ama doktorum son iki ay aldığı kiloyu yetersiz buldu mama takviyesine başladı . Bende bunları içerek hem çok kalori aldım hemde bebeğim yeteri kadar doymadı gelişimi durdu suan çok pişmanım KESK’e kendim bunları tüketmeyip zamanında çocuğuma mama takviyesi yapsaydım şimdi toparlamak için uğraşıyorum. Bu arada boza mevsimi biliyorsun oda arpadan yapılıyor Malttan bi farkı yok ben tüketiyorum faydasınıngörüyorum ama hiç birsey şapır şapır göğüsünden süt damlatmıyor