Kızlar bebeğim 16 aylık aynı odada kendi beşiğin de uyuyor 9 da yatıyor düzenli olarak hiç uyanmıyor fakat biz 12 de yatağa gittiğimizde bir 10 dk sonra hareketlenip ağlıyor sabaha kadar birkaç kez hatta bazı geceler daha fazla olabiliyor bizden mi rahatsız oluyor bilemedim ki