Minikinannesi evet . Manuel’den elektrikliye geçmiş olmanın farkı da vardır illa memnuniyet açısından kendi adıma. Tabi sütünüzün var yok durumuna görede değişir verim almanız. Ben kendi makinam gelene kadar arkadaşımdan idarelik almıştım. Şuan onu kullanmıyorum . Wee baby elektirikli kullanıyorum onuda tavsiye ederim