Merhaba bebegim 3 aylık ve hala göğüs ucu yaram geçmedi , tek meme emiyor silikonla emziriyordum -son 3 gündür- bıraktık tabi kendi mememi emince yine fazlaca yara oldu.Bu sefer silikon olmadan emmeye alışık olmadığından emmeyi bırakmaya bile başladı bende silikonu tekrar taktım mecburen ama göğüs ucum çok acıyor gümüş kapakları sürekli takıyorum yara olduğundan beri azalma olmadı başka en hızlı ne geçirir?Sarı kantaron yağı duydum ama var mı bilgisi olan?😇İkinci çocuk ama neredeyse her şeyi unutmuşum..😂🤦🏻♀️