3 aylık bebeğim kendiliğinden hiç uyumadı hergün başka yöntem buluyorum sallıyordum şimdi onu istemiyor kucagımda uyuyordu onuda istemiyor pişpişliyorum onuda istemiyor nasıl uyutcam anlamadım yatırıyorum kendiliğinden uyuyor diyenler yardımcı olabilirmi nasıl oluyor o iş heralde cocugun yapısıyla ilgili yani bilemedim 🤷🏻♀️