Selinozgeenn artık emzikte almıyo benim kız😔halbuki ne güzel alıştırmıştım gündüz uyumadığında bile veriyodum ağzına,şimdi atıyo ağzından hemen ve ağlamaya başlıyo günden güne ay ay değişiyo bunlar bence,en çok istediğim uzun uyuması gereksiz kalkmaması ve benimde rahatça uyumam diyecem de çok zor gibi görünüyor