Eylulll Kızlar sezeryan olalı 10 gün oldu, dikişlerim artık ağrımıyor ama hafif hafif şişlikler var ve tatlı tatlı kaşınıyor, bu iyileştiğinin belirtileri mi? 1 hafta sonra kontrolüm var doktoruma da soracağım.
YazCilegi Eylulll dikiş yerinizin hafif kabarık olması ve tam dikiş yerinizin üstünde sarkık gibi bir şişliğin kalması normal. Kaşınması da Cok normal aman diyim kaşımayın
Eylulll YazCilegi evet aynen bahsettiğiniz gibi, daha hiç su değdirmedim ama dikişim açık bantları çıkardım duşa girsem olur mu?
Mrymrn Eylulll 3 gece geçtiyse banyo olabilirsin demişti bana doktorum dikişleriniz estetikmi yapildi