Bebeğim çok fazla gaz sancısı çekiyor kakasını yapmakta zorlanıyor. Geceleri asla uyumuyor saatlerce uyanık kalıyor. Ne yapsam fayda etmiyor masajlar gaz damlaları ara sıra çok az zeytinyağı veriyorum ama yok. Bunu yaşayanlariniz var mı ne yapıyorsunuz. Canı yandıkça çok üzülüyorum ve ne yapacağımı şaşırıyorum artık 🥴 bu arada mama ile besleniyor bebeğim . Mamanın sindirimi de anne sütü gibi değil sanırım mama ile besleyip bu sorunu yaşayan var mı