snysny evet tane olarak satiliyor ben gunde 1 2 fincan iciyorum cok iyi geliyor.
Cogu belli olsa da gaz yapan yiyecekleri kendiniz bulacaksaniz deneme yanilma yoluyla. Mesela benim kizima ilk aklima gelenler, tiramisu, kuru kayisi, pişi, fiskobirlik nuga aşırı gaz yapmıştı tabii temel seyler haric. Her yemege kimyon koymaktan gina geldi 😔 + sab simplex ve mommy bliss damla kullaniyoruz gene de gazi oluyor sancili agrili olmasa da (damlalardan once geceleri gazdan uyuyamazdi dikkat etmeme ragmen)
Bir de maflor aldim bakalim internetten probiyotik insallah o da iyi gelir