Oğlum 3 aylıkken 13.günde yapmıştı, koyu kıvamlı da değildi kakası. Sadece anne sütü ile beslendiği için sorun olmaz demişti doktoru. Annenin tam buğday ekmeği ve erik hoşafı yemesinin faydalı olduğunu okumuştum internette. Tesadüf mü yoksa gerçekten işe yarıyor muydu, bizim kaka sorunumuz düzeldi sonrasında.