Akcaseda Merhaba hanımlar 73 günlük anneyim sezeryan doğum yaptım ilk bir ay boyunca kanamam aralıklı devam etti fakat ikinci ay tamamen kesildi 71 günlükken bi kanama oldu aynı adet kanaması gibi ama bidaha da kanama olmadı acaba normal mi tecrübeli anneler aydınlatır mısınız 😌
Zeynepeymen Akcaseda normal canım dogumdan snra düzensizleşiyor ama sonra tkrr eskı halıne doner merak etme
Deletedmom412 Akcaseda bi kez mi geldi bi görünün isterseniz Dr a. Benim de 40 ım dan 8 gün sonra 2 hafta boyunca geldi az az. Adet kanamasıymış.
Akcaseda Deletedmom412 iç çamaşırımı lekeleyecek kadar geldi bir kere ama sonrasında az az iki kere geldi bitti yani aynı gün içerisinde bitti
Tugba6336 Akcaseda benim de bugün öyle oldu. Sabah oldum bu gece bir kanama yok. Dün hatta benden yazmıştım peçeteye sadece kan geliyor diye bugünde adet oldum sabah sandım şuan ben de öyleyim Salı günü randevum var. Damla şeklinde bir haftadır kan geliyordu
Akcaseda Tugba6336 bugün akşamüstüne doğru damla damla gelmeye başladı bende de böyle nereye kadar devam eder ki 🤔😌