gozdeylul Allah razı olsun ınsallaj bır an once gecerız evde kucuk oldugı ıcın damardan antıbıyotık verıyorlar idrarına bakıyorlar surekli yogunmus enfeksiyon ilerlermesın diye yatırdılar ınsallah cok cabucak ıyılesırız kendı kendıme sıkıntı yapıyorum hastane fobım var galıba duramıyorum cok zor gecıyor benım ıcın