Asyalara siz daha iyi bilirsiniz ancak bence bu durumu doktorunuzla konuşmanız daha verimli ve doğru ilerlemenizi sağlayacaktır. kıyaslama yaparak bebeğinizin mamasını artırmanız, sizi daha az emmesine neden olabilir ve bebek ne kadar emerse sütünüz o kadar artar. yetmiyor olabilir ama en azından azalmaması için söyledim.