Deletedmom50 Ama herkes güzelce yaksa yeterli ısınıyoruz hemde çok ucuk fiyatlı fatura ödemiyorduk erzincanda ilk oturduğum evde bina sakinleri öyle yakıyordu ki geceleri tek kat ince yorganla uyuyomıyorduk😂😅sonra taşındık şükür o evimde ısındı 300 geçmezdi ve hep kısa kollu gezerdim evde bursaya taşındık 500 aşağı fatura görmedim ben😂😅alt boş üst boş 50 yaksa ev yeterli ısınmıyo 55 falan 23 ancak oluyordu şimdiki ev 38 yanıyo ev 23.5 buluyo herkesin eş değerde yakması doğalgazda çok etkiliyo 🤷🏻♀️