Leyla123 bizde termometre var kombi ile bağlantılı. İstediğiniz odaya götürüyorsunuz, diyelim ki odanın sıcaklığı 22 derece olsun istediniz. 22 ye ayarlıyorsunuz, odanın sıcaklığı 22 olduğunda kombi kendini kapatıyor ısıtmıyor petekleri. Bu şekilde bir tasarruf yoluna gittik biz. Yoksa kombiyi açıp kapatmak çözüm değil. Ev baştan ısınana kadar yine çok enerji harcıyor.