Ado
rica ederim canım endişe edilecek birsey yok gerçekten korkunun ecele faydası yok İstanbul acıbadem atakent hastanesinde oldu tavsiye ederim gerçekten ameliyata giren dr umuz gerçekten çok başarılı ehli insan yani rizeden trabzondan avusturya vs hep oralardan gelen vardı dr lar yurtdışına da çıkıyor inşallah sağ salim atlatacak merak etme çok güçlüler onlar
şuan 15 aylık 12 kilo
çok uyurdu ameliyattan önce yemek yemezdi mama içmezdi sürekli bitkin halsiz nöbetler felan derken çok geriledi ameliyat sonrası masallahı var
birde bizimkinin ameliyat sırasında 2 kere kalbi durmuş tam zamanında girdi ameliyata yoksa 😔😔