Kızlar oğlum 3 aylık anne sütü alıyor sadece. Günde 3 kere kaka yapıyor normal mi bu
Bernagokhan normal
Bernagokhan tabiki normal
Bernagokhan bizimki de2 gündür kaka yapmadı ne yapacağm bşmiyorum of😒