mhr2020 Merhaba süreçten dolayı kapatıldı ama çalışmıyorsanız evdeyseniz bence bebeğinizi kreşe vermeyin zaten bir zaman sonra ana okulu ilkokul derken yeterince ayrı kalacaksınız. Ayrıca bir bebeğin en iyi en kaliteli vakit geçirdiği yer ailedir evidir yetersiz hissetmeyin, o sizinle mutlu, tadını çıkarın bugünlerin 😊