H1r4 tam 15 aylık 1 aydır bu durumu asmaya başladık. Salatalık, yumurta, peynir, köfte, balık, tavuk verebiliyorum artik fındık kadar büyüklüklerde. Pilav yiyor tepeleme iki yemek kaşığı kadar. Buna şükür hep püre çorba gidiyorduk. O kadar kusuyordu ki taneli bisey yeyince. Şuan kusmaları baya azaldı ama öğürme oluyor hala. Mesela az önce bir köfte yedirdim ama ne yedirmek bir köfte yarim saatte 🙂 insanın valla sabri tükeniyor. Daha güzel yiyordu da 3 4 gündür katıları çok ağzında tutmaya başladı. Kürü fasulyenin tanelerini verdim geçen gün ilk defa. Ne zaman tam olarak herşeyi güzelce yiyecek bilmiyorum çok yoruldum artik