Merhabalar bu modeli kullanan var mı? Memnun mu? Pahalı bi ürün emin olamıyorum alma konusunda güvenlik açısından testleri geçmiş olması falan cezbediyo ama kullanım açısından deneyimleyen varsa bilgi verirse sevinirim? Başka model oto koltuğu kullanan memnun olan varsa önerilere açığım