61Mucizem61 benim kızkardeşim kullandı. O çok kötüydü ama. Sürekli ve derinden öksürüyordu, aşırı halsizdi. İlacı kullandı iki güne toparlandı. Ona iyi geldi ama herkesin bünyesi farklı tabii. Annem de pozitif ama belirtisi olmadığı için ve kalp tansiyon rahatsızlıkları olduğu için ona kullandırtmadılar. Çok geçmiş olsun. İnşallah tez zamanda atlatırsınız.