Daisyy Ay valla delirmek üzereyim hiç mutlu olmuyor uykusu mahvoldu geçen gece 11 kere uyandı. Yemesi bozuldu en sevdiği şeyleri bile yemez oldu. İnatlaşma başladı. 1 sene böyle mi devam edecek 😢
SiyahBeyaz Daisyy 19 aylık hiçbirsey yemiyordu hala yemiyor aşırı meme düşkünü oldu sürekli emmek istiyor birsey istediğinde onu eline alana kadar ağlıyor hayır denince aşırı sinirleniyor sürekli dışarı gitmek istiyor işimiz zor 🙂
Egelihayat Daisyy öfke başldı yerlere atıyor vuruyor istediği olmayınca 1ögün ek gıda gerisi meme meme meemmme meme memem mememmeememememe eeh delirdim ha😂😂 18 aylık olacak 5inde sömürge devlet gibi sömürdü memelerimi 😂
DuyguSentrk Daisyy bizde 17 aylığız ve son 2 haftadır huyu suyu değişti çocuğumun herşeye ağlamaya inatlaşmaya ve yemek yememeye başladı ve şuanda azı dişi çıkıyo ben ona bağlıyorum bide üstüne erken 2 yaş sendromunu yaşarsak ne olur bilmiyorum ama çok zor geçiyo günler evde yapacak bişey bulamıyoruz dört duvar arasında allah yardımcımız olsun
Bebegimucizem Daisyy Ah su inatlaşma yok mu zaten 🥴 Önceden en basiti ayakkabısını çorabını getirir giydir derdi şimdi 1500 defa sesleniyorum yine gelmiyor 😏
Daisyy SiyahBeyaz aynen meme olmasa aç duruyor çocuk bi de tek meme emiyor. Çeşit çeşit yapıyorum resmen öcü gibi bakıyor yemeğe. Fazla konuşmuyor ne istediğini anlayamıyorum. İstediği olmayınca ağlıyor vicdan azabı çekiyorum…
ElifkonunAnnesi SiyahBeyaz demek ki benim kızım doğduğu günden beri 2 yaş sendromunda 🤣 daha 13 buçuk aylık, demek ki sendromuna girince napıcak bilemiyorum deliricem heralde ben 🥳🤯 bence top yekün halay çekelim 👻👻👻👻👻
Daisyy Egelihayat evet aynı aynı elindekini fırlatıyor. İstediği olmayınca ağlıyor vicdan azabı çekiyorum sanki benim yüzümden ağlıyor gibi geliyor. Bana bi bakış var hem suçlar gibi hem izin ver lütfen der gibi. Kısıtlayıcı bi anne değilim zaten de bazen tehlikeli bir şey istiyor olmaz diyorum bazen o an uygun olmayan bir şey istiyor bazen evi aşırı pisletecek bir şey istiyor ben de insanım hayır diyorum içli içli ağlıyor of bunalıma girdim resmen.
Daisyy DuyguSentrk son atak dönemini yaşıyorsunuz bu atakla beraber 2 yaş sendromu belirtileri başlar yazıyor bi yerde. 10 gün sonra 18 aylık olacak oğlum valla 2 haftadır depresyona girdim gireceğim o dereceyiz.
Egelihayat Daisyy bıçak makasa merak saldı 🤦🏻♀️ Şehriyeyi evin heryerine dökmüşşş nolcak böyle işten yorgun geliyorum birde huysuzla savaşıyorum
DuyguSentrk Daisyy evet atak dönemindeyiz zaten bu bitse başka bişey başlıyor ben anlamıyorum bu zamane çocukları bi değişik😀
Daisyy Bebegimucizem bizimki de dışarı çıkmak için ağlıyor. Çok sıkılıyor evde aktivite yapıyoruz ama nereye kadar. Az da olsa tv açıyorum mecburen yoksa zaman geçmiyor ya acayip sıkılıyor çocuk
Daisyy Egelihayat bizimki şeker ve un hastası. Daha az önce özene özene muzlu kakaolu pankek yapayım dedim önce şeker için ağladı oynayacağım diye. Verdim koydum önüne bi kaşıkla sonra un koyduğumu gördü bıraktı şekeri un için ağladı. Onu da verdim onla oynadı biraz. Sonra noldu pankekten bir lokma bile almadı offf
nikimikedi7 Daisyy 18.ayından beri sendromda oğlum. Şuan 26 aylığız hayattan bezdik eşimle. Yeme içme uyuma alışkanlığı değişti. Öğle uykusunu bıraktı. Sürekli ağlama, krizlere girme, inat, bağırış çağırış. Çocuk değil ergen sanki🥴
Daisyy nikimikedi7 aaa çok küçük bırakmış öğle uykusunu. Bugün ben de çok zor uyuttum. Dün akşam da direndi uykuya. Bi de pandemi dönemi kimsem yok çok zor geçiyor çok…
Daisyy Bebegimucizem evet haklısınız ailemin yanına giderdim normalde ama babam 1 hafta önce bypass ameliyatı oldu gidersem yük olacağım anneme çocukla bi de Corona var babamı riske atamam kaldım burada
nikimikedi7 Daisyy öğle uykusu uyumamasına rağmen gece uyku saati geldiğinde çıldırıyor 1 saat ağlıyor. Uyku gerilemesi demişti doktorumuz. Ben hep yalnızım, aileler uzakta. Oğluma bakan yok eşimden başka malesef.
Daisyy nikimikedi7 ben de aynı şekilde yardım edecek kimsem yok nefes alacak bi ortamım yok o kadar bunaldım ki
Esraarass Daisyy benim oğlumda öyle. Ama 2. Azı dişi yerleri elleyince sert. Onlar çıkacak ondan öyle yapıyor diyorum ama bilemiyorum. Hiç bir zaman kendiliğinden uyuyan bir bebek olmadı. 18 aylık hala memede uyuyor. Gün içinde sürekli uykulu gibi gözleri küçülüyor mızmızlanıyor gözlerini ovuşturuyor ama uyumuyor.
Daisyy Esraarass arka azı dişleri kaldı benim oğlumun bir tek, onlara da bakamıyorum. Henüz erken diye düşünüyorum. Bizimki de sadece memede uyuyor. Benden başka kimse uyutamıyor. Gece boyu meme için uyanıyor. Çok yoruldum cidden.