Myne89 öncelikle düzenli kullanmanız lazım, içinde süt çocuklarında günde 1 veya 2 kere 20 damla yazıyordu sanırım, ben günde 3 kere 10 ar damla veriyordum, ve hep aynı saatte. Sabah saat 10, akşamüstü saat 4, akşam saat 10 da. Düzenli kullanınca faydası olmuştu