oğlum 6 aylık oldu ben kan ilacı kullanmadım bunun herhangi bir zararı olurmu veya şimdi başlamalımıyım sağlık ocağı kapalı doktoruma da ulaşamadım buraya sormak istedim kan ilacı kaç aya kadar kullanılıyor elimde bir tane var ama hiç kullanmadım bugün başlayımmı geç mi kaldım :(