AslanAnnesi35 Az önce de aynısını paylaştım fakat gönderi altta kaldı sanırım bir daha bulamadım yeniden sorayım sizlere arkadaşımın elinde bu aptamil Pregomin mamadan var bana vermek istiyor benim oğlumda da atopik egzama var alerji maması bu dedi acaba kilo alımı nasıl olur yoksa sadece alerji üzerine mama kilosu hep aynı mı kalıcak kullananlar yazabilir misiniz?? 🤔🤔
Medusafer AslanAnnesi35 ben kullnıyorum normal mamalar gibi çok kilo aldırmıyor bebegim 4 buçuk aylık 6 kilo filan bence doktorunuza danışmadan kullanmayın
dontsleppyunhappy AslanAnnesi35 canım ben kullanıyorum, bazı bebekler sevmiyormuş, ama benimki içiyor, kilo alımıda gayet iyi. Bizde de egzama var, vanilya surubu falan koyuyor bazıları, ama o alerjiyi tetiklediği için doktorum önermedi, aklınızda olsun.
SevcanDenizKorkmaz AslanAnnesi35 normal bir bebek olsa istediğin mamayı alıp deniyorsun ama sizinkisi alerjik bir bebek olduğu için doktorunuza sormadan kullanmamanızı tavsiye ederim. Bilgim yok üstte kalsın diye yazdım
AslanAnnesi35 Medusafer doktor alerjik bir bebek demişti bu mamayı önerdi fakat biraz pahalı alamadık
AslanAnnesi35 Deletedmom16 doktoruma danıştım fakat pahalı olduğu için alamadık biri yollucaktı işte ondan sorayım dedim
Deletedmom16 AslanAnnesi35 devlet rapor veriyor canım ücretsiz oluyor genelde benim kızımada yazdılar sevmedi içiremedim elimde kaldılar ihtiyacınız varsa yollayabilirim
Medusafer AslanAnnesi35 bizim raporumuz var ücretsiz alıyoruz madem.alerjisi var sizde bir alerji uzmanına gidip rapor çıkartın ama dediğim gibi çok kilo aldıran bir mama değil zaten bizim doktorumuz alerjik bebeklerde fazla kilo alımı bizi çok korkutur iyi değil demişti