merhabalar hanımlar her doğum yapan annenin sütü şarıl şarıl gelıyormu 32 haftadan beri erken dogum riskim vardı sürekli doğum dursun diye hastanelerde yattım sonra 37 haftada artık doğuma alalım demişti doktorum normal doğuma yeltendim 3 gün çektim sürekli çatı muayenesinde suyum patladı ondan sonra sancıdan duramadım sezeryan ıstedım yalvara yalvara sütüm hiç yoktu tabi bebeğim hep mama vermek zorunda kaldım sütüm gelsin dıye içmediğim çay kalmadı damlacık kadar var yada yok bebeğimde emmedi zati anne sütü neredeyse veremedim suçlu gibi hissdyrm işte mamamı veriyorsun aaa sutunmu yok neden yıprandım bu konuda benim gibi olan anneler varmı yoksa bu sorun banamı özel