Merhaba kızlar çok bilmiş kaynanama sinir olmaya az kaldı neymiş boynu kısa olurmuş yastık kullanmasam evet kullanıyorum ama yatağıyla eşit mesafe de nere deyse daha yüksekte yatır diyip duruyor daha küçük boynu çıkar diyorum kucağım da kafasını dik dutunca boynu uzuyor sizler ne yaptınız